Mamy odpowiedź na modowe potrzeby millenialsów! Nowa kolekcja BIG STAR SHOES podkręca temperaturę!
Big Star to już nie tylko legendarne jeansy. Z odpowiedzią na rosnące potrzeby millenialsów przychodzi Big Star Shoes, który idzie o krok dalej i pozwala skompletować całą garderobę wraz z obuwiem i akcesoriami w obrębie jednego brandu. Marka stawia na kompleksowe zaspokojenie potrzeb zakupowych klienta.
Bodźcem do stworzenia nowej kolekcji i towarzyszącej jej kampanii na sezon PRE-FALL 2020 była obserwacja młodych, zdystansowanych ludzi, miejski styl życia i ich niewymuszony wygląd.
Core kolekcji PRE-FALL 2020 to klasyczne i ponadczasowe modele trampek i tenisówek, w nowych odsłonach kolorystycznych: od subtelnych pasteli, przez stonowane szarości i beże, aż po mocne akcenty czerwieni, w wersjach do i za kostkę (hit!).
Po raz pierwszy sezonową kolekcję Big Star Shoes wzbogacają akcesoria, którymi marka otwiera nowy dział w obrębie oferty brandu: plecaki, torby, damskie torebki, nerki i portfele. Wszystkie modele prezentują swobodny miejski design i są uzupełnieniem brakujących elementów w dziennych stylizacjach.
Najnowsza kolekcja doskonale koresponduje z towarzyszącą jej kampanią wizerunkową, która została zrealizowana na tle industrialnego terminala kontenerowego. Surowy background doskonale oddaje charakter prostych w formie butów i akcesoriów brandu.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja A12., a za obiektywem stanął Marcin Biedroń. Działania komunikacyjne brandu Big Star Shoes koordynuje agencja reklamowa Beeffective.