Od powstania Levi Strauss & Co w 1853 roku marka opowiada się za
równością, inkluzywnością i postępem. Levi’s® zawsze stawia ludzi
ponad zyski materialne. W 1992 roku Levi’s® był pierwszą firmą z
rankingu Fortune 500, która zaoferowała ubezpieczenie zdrowotne dla
partnerów pracowników będących w związkach jednopłciowych i wciąż
działa na rzecz propagowania równych praw i sprawiedliwego
traktowania dla osób LGBTQ+ na całym świecie. Kolekcja Pride 2020
Levi’s® to kolejny wyraz wsparcia dla osób, które zabierają głos na
rzecz pozytywnej zmiany.
“Marka Levi’s® od zawsze opowiada się za równością i nigdy nie boi się
zabierać głosu, aby zrobić to, co dobre dla swoich pracowników,
partnerów czy fanów. Z dumą wspieramy także tych, którzy stają w
obronie równości i opowiadają się za postępem i powodowaniem
pozytywnej zmiany w swoich społecznościach. W tym roku kolekcja
Pride hołduje tym, którzy wykorzystują swój głos, aby zmieniać świat
oraz motywować innych do tego samego”, mówi Jen Sey, SVP & CMO,
Global Brands, Levi Strauss & Co.
Tegoroczna kolekcja wykorzystuje hasło “Use Your Voice”, jako
jednoczący okrzyk i w maksymalny sposób podkreśla autoekspresję.
Kolekcja obejmuje szereg t-shirtów z grafikami i logo Levi’s® box tab
oraz napisem Use Your Voice. Ikoniczne kurtki dżinsowe Trucker
Jacket występują w kolorze spranego indygo oraz farbowane
techniką tie-dye z grafiką Use Your Voice wyhaftowaną na plecach. Dla
maksymalnego efektu można je zestawić z szortami w tym samym
odcieniu indygo lub tie-dye. Inne charakterystyczne elementy kolekcji
to lawendowy T-shirt bez rękawów z logo Levi’s® serif, odważna
opalizująca i transparentna kurtka Trucker Jacket z holograficzną,
tęczową powłoką oraz denimowe czapsy Pride w kolorze stonewash.
OUTRIGHT ACTION INTERNATIONAL
Levi’s® będzie dalej wspierać społeczność LGBTQ+ poprzez
współpracę z OutRight Action International, czyli organizacją, która
działa na rzecz dokonania postępu w kwestii praw osób LGBTQ+ na
całym świecie.
100% zysków ze sprzedaży kolekcji Levi’s® Pride 2020 zostanie przekazanych na rzecz OutRight Action International. Już drugi rok z rzędu Levi’s® podejmuje
współpracę z tą organizacją, a poprzez wspólne działania Levi’s® ma nadzieję nagłośnić historie tych, którzy zostali odsunięci na margines i zapewnić, że każdy,
gdziekolwiek się znajduje, będzie miał prawo czuć się dumny, wolny i widoczny, bez względu na to, kogo kocha.
“Każdego dnia wszystkie osoby pracujące w OutRight starają się czynić
życie osób LGBTQ+ lepszym i starają się, aby deklaracja praw człowieka była przestrzegana wobec każdego z nas, na całym świecie” mówi Jessica Stern, OutRight Action International, Executive Director.
„Jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z marką Levi’s®, a
kolekcja Levi’s® Pride to bardzo ważne przypomnienie o tym, że każdy
powinien mieć prawo do tego, aby otwarcie i z dumą mówić o swojej
orientacji bez względu na to, gdzie żyje, kim jest czy kogo kocha.”
KAMPANIA
Tegoroczna kampania nie jest zwykłą kampanią Pride. Tym razem
Levi’s® połączył siły z Self Evident Truths, projektem fotograficznym
autorstwa iO Tillett Wright, który udokumentował 10 000 osób,
określających swoją orientację jako nieheteronormatywną. Będące
tylko małym fragmentem trwającego już dekadę przedsięwzięcia,
portrety iO są częścią obszernego ruchu. Self-Evident Truths celebruje
to, co nas wyróżnia i pokazuje nasze człowieczeństwo. Projekt ten to
tylko jeden przykład, który pokazuje, jak jeden głos jest w stanie
pociągnąć za sobą dziesiątki tysięcy innych.