Nadszedł czas by Abel Tesfaye a.k.a. The Weeknd, jeden z kreatywnych umysłów i światowy ambasador PUMA, nareszcie zaprezentował długo wyczekiwaną debiutancką kolekcję stworzoną przy współpracy z globalną sportową marką. Uchylając rąbka tajemnicy i przemycając kilka kluczowych zajawek podczas trwającej trasy koncertowej Legend of the Fall World, artysta nieustannie intrygował nie tylko swoich fanów, ale też sneakerheadów i miłośników mody. Teraz The Weeknd jest gotowy pokazać całemu światu nową kolekcję, która idealnie odzwierciedla jego indywidualny styl w połączeniu z inspirowanymi sportem projektami PUMA.
Równocześnie ze środowiskiem muzycznym – The Weeknd nie tylko zdobył nagrodę Grammy, ale i wielokrotnie szczyt listy Billboard, wokalista podbijał też branżę streetwear, wywierając na nią niezwykły wręcz wpływ. Abel ustala własne zasady, żyje by tworzyć i widzi piękno tam, gdzie czasem najmniej się tego spodziewasz. Debiutancka kolekcja PUMA x XO jest uosobieniem osoby artysty i podobnie jak on łamie utarte schematy streetwear’u. Bomber jackets, mocne buty z wyższą cholewką i kimona są wykończone wzorem moro, zamszem, jak również dżinsem. Klasyka wychodzi naprzeciw futuryzmowi. Styl wojskowy spotyka luksus z wyższej półki. Zdjęcia do kampanii powstały w tajemniczej Marfie. Krajobraz z samego serca Teksasu stał się idealnym tłem podkreślającym kreatywny język kolekcji PUMA x XO.
Komentując swój debiut, The Weeknd mówi, że „Budujemy markę XO już od długiego czasu. To coś, co wychodzi poza sam produkt, współpraca PUMA x XO jest przedłużeniem wszystkiego co do tej pory robiliśmy. Dla XO, partner w postaci takiego giganta jak PUMA i możliwość tworzenia nowej estetyki to wspaniała szansa”.