To, co zaczęło się w 1873 roku od patentu na miedziane nity do spodni roboczych, w ciągu ostatnich 150 lat stało się najbardziej ikonicznym i wpływowym elementem mody, jaki kiedykolwiek powstał. Dżinsy 501® to podstawa każdego stylu – charakteryzuje się wolnością, łamie zasady, granice czasu i kultury.
W tym roku przypada 150. rocznica powstania jeansów Levi’s® 501®, które śmiało możemy nazwać jedną z nieprzemijających ikon światowego stylu. To wzór, od którego wywodzą się wszystkie inne jeansy. W ciągu swojej 150-letniej historii model 501® był noszony przez miliony ludzi, w tym ikony, myślicieli czy najbardziej kreatywnych twórców i działaczy na całym świecie.
Aby upamiętnić niezliczone przygody przeżyte w jeansach 501®, począwszy od tych
codziennych po doniosłe, marka Levi’s® prezentuje trwającą przez cały rok kampanię The Greatest Story Ever Worn. Jako część kampanii, Levi’s® wypuszcza trzy krótkie filmy w reżyserii Martina de Thurah i Meliny Matsoukas. To oryginalne historie z całego świata które świętują 150 lat jeansów 501®. Kampania The Greatest Story Ever Worn celebruje niesamowite dziedzictwo jeansów 501® i ich rolę w niezliczonych historycznych, kulturowych i osobistych momentach, aby zainspirować nowe pokolenie do napisania kolejnego rozdziału.