Wólczanka to od dziesięcioleci nie tylko synonim jakości i dobrego stylu, ale również wyznacznik szeroko pojętego profesjonalizmu. To dlatego w sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki zostali #Profesjonaliści, czyli osoby, którym zarówno w pracy jak
i w codziennym życiu towarzyszą koszule Wólczanka. Łączy ich entuzjazm, zaangażowanie oraz pomysł na siebie, a ponad wszystko doskonały styl.
#Profesjonaliści Wólczanka to cykl, który od jakiegoś już czasu żyje swoim życiem w naszych kanałach social media. Przedstawiamy w nim interesujących ludzi, zafascynowanych swoim zawodowym życiem – profesjonalistów przeróżnych zawodów, którzy wybrali koszule Wólczanki. Naszymi bohaterami byli między innymi: inżynier, nauczyciel, menagerowie, projektant mebli, księgowa, programista, przedsiębiorcy oraz muzycy orkiestry Wieniawa, której jesteśmy partnerem – tłumaczy założenia projektu Dariusz Jarzynka, dyrektor kreatywny marki. Zauroczeni autentycznością naszych bohaterów, ich naturalną siłą, wiarygodnością i różnorodnością – zaprosiliśmy ich do tworzenia naszej kampanii na sezon jesień zima 2019/2010, w której stali się autentycznymi twarzami marki Wólczanka.
Spośród kilkudziesięciu uczestników projektu #Profesjonaliści marka wytypowała ośmioro bohaterów do kolejnej odsłony cyklu. Malarz Marcin Telega, prawnik Gabriela Lenarczyk, pisarz Max Czornyj, ilustratorka Paulina Kielar, florysta Jacek Batko trenerka personalna Adrianna Palka, oraz właściciele sklepu z kapeluszami Karolina i Kasza i Boris Gall to bohaterowie, którzy zostali zaproszeni przez Wólczankę do wzięcia udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej promującej kolekcję marki na sezon jesień-zima 2019. Jej efekty będzie można podziwiać na witrynach butików w całej Polsce oraz kampanii Wólczanki w prasie i Internecie. Sesji autorstwa Agnieszki Rzymek towarzyszą krótkie filmy, w których każdy z bohaterów opowiada o swojej pracy i definiuje, czym jest dla niego profesjonalizm. Ich autorem jest Grzegorz Łach.